niedziela, 11 sierpnia 2013

Wakacje....

Przepraszam że tak długo nie pisałam ale byłam na różnych wyjazdach i niestety nie miałam internetu... :(
Najpierw byłam jak co roku u dziadków w borach tucholskich. W tym roku wybrałam się tam z mamą i bardzo przyjemnie spędziłyśmy razem tydzień na kąpaniu się w jeziorze, wycieczkach rowerowych, miłych rozmowach i patrzeniu na gwiazdy...
Następnie spędziłam ponad tydzień na duńskiej wyspie - Bornholmie. Z Krakowa wyruszyliśmy na niemiecką Rugie skąd popłynęliśmy promem do Danii. Spędzaliśmy czas bardzo aktywnie, codziennie jeżdziliśmy na rowerach. Zwiedziliśmy kilka pięknych pólnocnych miast. Urzekły mnie kolorowe domy - czerwone, granatowe, a nawet różowe! Odwiedziliśmy ciekawe i stare białe kościoły rotundowe, zapamiętaliśmy piękne widoki, np. złote zboża, z turkusowym morzem w tle, lub piękne wydmy na plaży. Wracając zatrzymaliśmy się w Berlinie. To miasto niespecjalnie przypadło mi do gustu, ale ma ono kilka urokliwych miejsc...
Tu macie zdjęcia z borów...
Jezioro o 5 rano, niezwykle piękne oraz rybak w łódce

































Gładka jak stół woda w zestawieniu z chmurami niezwykle fotogeniczna



moja kochana babcia <3

chmurki nad łąką




























































ja nad brdą





































mama nad jeziorem




































A tu z Bornholmu:
na promie

fajna mewa :3


jak we Włoszech!

zachód słońca na plaży

widoczek <3

rowerki w wypożyczalni

okrągłe szybki o.O



kościół rotundowy

I jeszcze berlińskie zdjęcia (tak wiem że dałam wszystkich troche za dużo):

marsz zwolenników legalizacji marihuany

brama branderburska

pomnik Holokaustu

plac pod dachem

graffiti na resztkach muru berlińskiego

zabawy ze światłem

stacja metra

1 komentarz:

Dziękuje za wszystkie komenty <3