wtorek, 22 października 2013

Marsz żonkilowy - zdjęcia

Uwaga uwaga!
Ogłoszenie nr 1: Chciałam bardzo przeprosić wszystkich którzy choć raz weszli na mojego bloga i stwierdzili nieobecność nowych postów... Ale mam też usprawiedliwienie, miałam drobny wypadek i byłam jakiś czas w szpitalu, teraz mam dużo nauki i nadrabiania więc nie było czasu... Wybaczcie.
Ogłoszenie nr 2: Odnalazły się zdjęcia z marszu żonkilowego i kwesty. ^^
artur z karolinką

od lewej: Kszysztof, Wera, Adka, Artur, Ja i Celina
Jeszcze przed kwesta

Kszysztof, Wera, Nikola, Ania 

Ola i Celina

A to juz marsz :3
od lewej: zosia zasloniona przez chorągiew, ta z chorągwią to ja, potem kszysztof, wera, adka, artur z transparentem, karolina, nikola ania i ola 

kszysztof ola zuza wera nikola i ania

taki tam kszysztof


i na koniec taka ja :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komenty <3