czwartek, 13 lutego 2014

Reaktywacja

Zaniedbuje was strasznie... Ale wiecie, rozumiecie (mam nadzieje) najpierw szkoła i to wszystko żyć mi ostatnio w ogóle nie dają :/ Tak więc przepraszam teraz postaram się już dodawać coś w miarę regularnie... A dziś o tym, co ostatnio się u mnie działo. Sylwestra spędziłam z przyjaciółkami, balowałyśmy do 7 rano :3 i ogólnie było świetnie. Resztę przerwy świątecznej spędziłam głównie śpiąc i spotykając się z przyjaciółmi, także też bardzo przyjemnie. Ostatnio byłam też na foto. tym razem Mocak - muzeum sztuki współczesnej. Osobiście to jeden z moich ulubionych krakowskich budowli. Odwiedziłam też fabrykę Schindlera. Byłam 3 razy w kinie, na obozie narciarskim... W ogóle dużo się zdarzyło. Więcej w postach za chwile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komenty <3