środa, 25 września 2013

Wielka Rewia Kawalerii

W niedziele byłam na Wielkiej Rewii Kawalerii. Odbywa się ona na pamiątkę Bitwy pod Wiedniem, a zwyczaj ten ustanowił 80 lat temu Józef Piułsudzki.
Uroczystość rozpoczęła się na rynku w Krakowie, gdzie kawalerzyści zaprezentowali się ludziom. Był to imponujący widok, gdyż każdy siedział na koniu. Potem ulicami miasta przeszliśmy na Błonia. Tam żołnierze zaprezentowali swoje umiejętności. Uroczystość była świetnie zorganizowana i ogólnie bardzo mi się podobało. Mam oczywiście kilka zdjęć ;*
dowódca na kawie









Kszysztof ;*

tacy my na błoniach

już na błoniach



taka tam Wera z kanapką 

taka tam Zofja z moimi butami ;*

3 komentarze:

  1. Ale fajnie! Musiało być super! Robi wrażenie! Szkoda, że nie było mnie tam z wami. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah. Masz para do wykorzystywania mojego cudnego wizerunku?!? ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komenty <3